Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~monis272 | użytkownik

imię i nazwisko adresZamość zarejestrowany10.10.2008 @20:42:51 ostatnio na stronie17.11.2012 @19:34:01



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty Gadu-Gadu415353
digarty18 komentarze327 posty na forum3

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
!grzegorz8smy    01.06.2012 @15:17:45
moniś - zamiast wypisywać bzdury na forum lepiej uprzątnij sobie zbędne rzeczy z galerii - to nie jest Twój blog, tylko portal o profilu artystycznym (jakby to nie zabrzmiało)

mówię poważnie..
~fotoMaykel    24.08.2010 @15:47:35
http://diaprid25mm.digart.pl/ NOWE KONTO, NOWE ZDJĘCIA, NOWE DOZNANIA
~shitAnn    17.11.2009 @13:32:10
fajne zdj.
to na głównym ta Twoja mrdka, boskie !
;*
_______
całuj się we mnie,
całuj się we mnie !
~siskela    31.08.2009 @16:18:52
Moje xD
~kapoo    29.08.2009 @08:45:51
looknąłem i co :D?
~kapoo    22.08.2009 @17:32:21
teraz jesień nadchodzi to będą ciekawe zdjęcia, uwielbiam tą porę roku ; )
może też zamierzasz jakąś sesje w plenerze ; p ?
~kapoo    22.08.2009 @17:21:02
nie, nie ; D Nawet tak nie myślałem ; D Chodzi mi tutaj o inne osoby ; ) Ty aktywną jesteś na digarcie jak widzę ; D
ostatnio edytowane: 2009-08-22 17:21:34
~kapoo    22.08.2009 @17:13:41
znaleźć da się ale widzę, że ludzie logowali się nawet tutaj rok temu ostatnio ;D
~kapoo    22.08.2009 @16:43:00
bo rzadko kiedy można kogoś spotkać, kto robi zdjęcia (dokładniej ma digarta i jest z tego samego miasta) i chodzi do tej samej szkoły ;D
ostatnio edytowane: 2009-08-22 16:56:22
~kapoo    21.08.2009 @23:17:11
niestety - chyba nie :D
~fotoMaykel    07.07.2009 @18:13:51
przy zalewie :DxD
~fotoMaykel    05.07.2009 @11:16:54
dziekuje
~siskela    24.06.2009 @19:25:53
ja chce nowe zdjecia!!
~Olsson    15.06.2009 @21:37:46
dzięki
~fotoMaykel    15.06.2009 @21:21:40
sorka trzy ostatnie D
~fotoMaykel    15.06.2009 @21:15:30
dwa ostatnie nie są moje :D...ja nie kradne :P...poprosiłem zeby mi dała to dała, zdolna jest i to bardzo;** i tyle:D
~fotoMaykel    15.06.2009 @21:10:46
no przyznam fajnie wyszło :DxD zdolna ta moja pani fotograf:DxD
~fotoMaykel    15.06.2009 @20:57:14
z zamoscia :D:Dniedaleko cerfour :D:D( czy jak to sie tam pisze ):D
~Olsson    14.06.2009 @11:42:45
dzięki (;
~fotoMaykel    16.05.2009 @17:57:55
fenkju za komentarz:D
~fotoMaykel    13.05.2009 @15:37:55
no ale pani fotograf jest slicznamozna to potwierdzic po zdjeciu profilowym
~fotoMaykel    13.05.2009 @15:21:02
aaa...dziekuje:D
~Stasiek066    20.04.2009 @15:36:31
no celowa a co zła? ;p
_______
Zapraszam do mojej galerii
~mandalaya    01.03.2009 @23:55:46
dzięki śliczne
~TruuskawkowaPanna    26.02.2009 @20:59:55
W Bieszczadach
_______
Suck My Kiss !
1 2 Następna strona
rozwój użytkownika (satysfakcja)



obserwowana przez
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt